Sri Lanka: op zoek naar de hoop - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Willemien Ruygrok - WaarBenJij.nu Sri Lanka: op zoek naar de hoop - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Willemien Ruygrok - WaarBenJij.nu

Sri Lanka: op zoek naar de hoop

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Willemien

02 Januari 2017 | Nederland, Heemstede

Op 8 januari vertrek ik voor drie weken naar Sri Lanka. Een land met een rijke historie en veel ellende. Bezet door de Portugezen, De Hollanders en de Engelsen. Een langdurige burgeroorlog (de Tamils) met meer dan 17.000 doden en ruim 1,5 miljoen mensen die op de vlucht waren. Daarna, in 2004, sloeg de Tsunami toe. Het is de bedoeling dat in 2018 heel Sri Lanka gedemilitariseerd is.
Ik hoop tijdens deze reis met veel mensen te kunnen praten over wat hen hoop geeft.....

• 02 Januari 2017 - 23:35

Dorine Winkels:

Lieve Willemien,
    Ik wens je een mooie, vast heel intensieve en inspirerende reis toe!
    Geniet er van, tot daarna weer eens?!
    Liefs van dorine

• 03 Januari 2017 - 07:15

Nathalie:

Schatje, ik ga je volgen. Zuig alle energie en hoop op en neem het mee terug.

• 03 Januari 2017 - 09:46

Rineke Nieuwstraten:

Ha Willemien,
    Zet je voelhoorns maar uit....
    Ik hoop dat je mooie gesprekken hebt en ook veel hoopvolle dingen ziet.
    En dat in alle rust kunt doen.

• 03 Januari 2017 - 11:11

Anne:

Leuk! Geniet er maar van.
    Anne

• 03 Januari 2017 - 13:18

Mareke:

Lieve Willemien,

Veel reisplezier en zingeving!
    Liefs Mareke X

• 03 Januari 2017 - 14:26

Hans Van Egmond:

Jou komst zal in elk geval wat hoop meebrengen. Laat je licht daar op de mensen schijnen

• 03 Januari 2017 - 17:52

Christien Van Der Minne:

Lieve Willemien,
    Wat een mooi motto voor je reis, goed bedacht in deze tijden of juist van alle tijden?
    Ik hoop iig dat je een mooie reis zult hebben en ik hoop ook dat je gezond weer thuis komt!
    Lfs! Christien

• 03 Januari 2017 - 21:18

Alle Hoekema:

Lieve Willemien,
    Van harte een prachtige reis toegewenst en hopelijk kom je terug met massa's hoopvolle ervaringen die je hier weer kunt rondstrooien. Maar pas je wel heeeel goed op jezelf? We willen je wel gezond en wel terug zien over een aantal weken.
    Broederlijke groet,
    Alle Hoekema

• 03 Januari 2017 - 21:38

Anke Jonker:

Lieve Willemien,
    Fantastisch om deze reis te maken. Geniet ervan en kom weer heelhuids terug.
    Liefs, Anke

• 04 Januari 2017 - 09:16

Marja:

Je gaat op zoek naar hoop en over leven ? Ik wens je een inspirerende reis met veel mooie verhalen. Marja

• 07 Januari 2017 - 12:19

Dunne D.:

Lief D. Duupje
    Hopen op vooruitzicht!
    Ik hoop dat je weer een onvergetelijke reis zult hebben en hoopvol terug zult komen!
    Lieve groet Dunne D.

• 11 Januari 2017 - 13:54

Catherine:

Tof dat het gelukt is Willemien. Ik zie uit naar je berichtjes en verhalen! Veel avontuur en plezier gewenst. Maak (weer) het verschil ;)) Liefs Catherine PS koffie/borrel als je terug bent?

• 11 Januari 2017 - 13:54

Catherine: