Thuis - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Willemien Ruygrok - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Heemstede, Nederland van Willemien Ruygrok - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Willemien

Blijf op de hoogte en volg Willemien

30 November 2014 | Nederland, Heemstede

Beste mensen

Na een super reis ben ik weer thuis. Prima, maar wel heeeeel koud! Ik ga de komende tijd zorgen dat er bij de verslagen foto’s komen. Als dat klaar ik laat ik het weten. Jammer dat ik niet vaak verbinding met internet had en dus niet zo vaak iets op de site kon zetten.

De volgende 'grote gebeurtenis' in mijn leven vindt over een week of vier plaats. Dan komt mijn nieuwe hondje Pyppa.

• 30 November 2014 - 18:05

Eric Van Katswaarde:

Welkom terug in herfstig Nederland.
    Maar ook hier is het goed toeven en weer het een en ander gebeurd.
    De verhalen hoor je nog wel van de een of ander.
    Dank voor je mooie reis verslagen en indrukken die goed over kwamen ,waardoor wij een heel klein beetje deze mooie reis konden mee maken .
    Tot spoedig en groetjes,Eric

• 01 December 2014 - 23:45

Yvonne:

Wat heb je een mooie reis gemaakt. Ik heb genoten van je reisverslagen. Heel veel plezier met de volgende grote gebeurtenis, je nieuwe maatje Pyppa. Blijf genieten, je bent een prachtig voorbeeld voor anderen.

Liefs Yvonne